Prima campanie alături de Buzzstore si Barnängen

Prima campanie alături de Buzzstore si Barnängen

Astăzi vă povestesc despre prima mea experiență în calitate de Buzz-eriță.

Aceasta este prima mea campanie alături de Buzzstore și totodată și o experiență cu un brand nou.

Barnängen este un brand nou nu doar pentru mine ci și un brand nou pe piața românească.

Ştiai că?
Barnängen înseamnă câmpul de flori al copiilor în limba suedeză.

Bine-cunoscut în Suedia de zeci de ani, Barnängen vine cu o experienţă eficace atât cu privire la îngrijirea pielii cât şi cu privire la un stil de viaţă modern.

Barnängen a fost fondat in Stockholm în 1868 de către comerciantul Johan Wilhelm Holmström, iar săpunul, cel mai cunoscut produs al mărcii a fost lansat în 1873.

Oamenii de pe întreg cuprinsul ţării au apreciat efectul benefic şi plăcut al săpunului, ba mai mult, Barnängen a devenit furnizorul oficial al Curţii Regale în 1876.
De atunci, marca Barnängen este caracterizată prin produse autentice şi delicate ce oferă o senzaţie naturală şi delicată. Utilizarea şi îndrăgirea acestor produse de catre generaţii întregi de suedezi au transformat Barnӓngen în una dintre cele mai emblematice mărci din Suedia.

Oamenii din Suedia au o relaţie foarte strânsă cu natura. Datorită calmului şi liniştii oferite de mediul rural, acesta este îndrăgit şi de cei ce trăiesc în mediul urban. Din moment ce natura ocupă un loc atât de important în viaţa nordicilor, am decis să ne bucurăm de ea în fiecare produs prin binecunoscutele ingrediente din Suedia.

Produsele pe care le-am primit in kitul pentru testare au fost produse potrivite tipului meu de piele. Produse pentru piele sensibilă.

Gelul de duș

Este conceput special pentru pielea sensibilă, curată și calmează pielea sensibilă printr-o îngrijire atentă. Acesta menține umiditatea naturală a pielii și delicatețea acesteia.

Loțiunea de corp

După duș mi-am răsfațat pielea cu loțiunea de corp Sensitive, care hidratează și calmează pielea, având un efect delicat și de lungă durata. Cu el te poți bucura de o piele mătăsoasă și catifelată intreaga zi.

Untul de corp

Din punctul meu de vedere acest balm este piesa de rezistență a acestei game de produse de îngrijirea pielii

Un ritual de îngrijire “must-have” care este caracterizat prin simplitate, dar în același timp prin intensitate.

Conține ingredientul original al mărcii Barnangen: Cold Cream, ce acționează ca un scut protector, fiind absorbit rapid pentru a lasă piela mătăsoasă și netedă.
Textura cremoasă se absoarbe rapid în piele, redându-i frumusețea naturală.

Pielea rămâne fină, mătăsoasă și hidratată vreme îndelungată.

M-am bucurat de aceste produse și am împărțit și cu prietenele mele experiența mea și mostrele primite în Kit.

Voi le-ați încercat? Ce v-a plăcut cel mai mult din această gama?

Please follow and like us:

32 thoughts on “Prima campanie alături de Buzzstore si Barnängen